Často kladené otázky

1) Na displeji glukometru se objevuje chybová hláška? Co v takovém případě dělat?

Pokud se vám na displeji glukometru VivaChekTM Fad objevuje chybová hláška, přečtěte si prosím pozorně kapitolu „Časté chybové hlášky glukometru“ ve vaší brožurce. Stáhněte si kopii brožurky.

Pokud i nadále problémy přetrvávají obraťte se na zákaznickou linku (+420 778 527 059) a my uděláme vše proto, abychom daný problém vyřešili. Při volání na zákaznickou linku, se ujistěte, že u sebe máte glukometr i testovací proužky.

2) Myslíte si, že váš glukometr špatně funguje?

Pokud máte pocit, že váš glukometr VivaChekTM Fad špatně měří, přečtěte si prosím pozorně kapitolu „Údržba glukometru a odstranění problémů“ ve vaší brožurce. Stáhněte si kopii brožurky.

3) Kde seženu testovací proužky VivaChekTM Fad?

Testovací proužky VivaChekTM Fad můžete volně sehnat v lékárnách nebo na eshopu zdravicobavi.cz.

4) Kde najdu sériové číslo glukometru?

Sériové číslo glukometru je uvedeno na boční straně krabičky s glukometrem pod zkratkou „LOT“.

5) Kde najdu šarži testovacích proužků?

Šarže testovacích proužků je uvedena, jak na boční straně krabičky s testovacími proužky, tak i na lahvičce s testovacími proužky pod zkratkou „LOT“.

6) Proč je nutná registrace?

Registrací vašeho glukometru VivaChekTM Fad vám poskytneme novinky o produktech, užitečné informace a podporu pro správu vašeho diabetu.

7) Jak dlouhá je záruka glukometru?

Záruka glukometru VivaChekTM Fad je po dobu 5ti let.

8) Jak provést záruku glukometru?

Záruku glukometru VivaChekTM Fad je možná elektronicky nebo pomocí „Záručního listu“, který je přiložen k vašemu startovacímu balíčku VivaChekTM Fad.

9) Jak provést výměnu rozbitého glukometru?

Pokud se domníváte, že je váš glukometr VivaChekTM Fad poškozený, kontaktujte nás na telefonním čísle (+420 778 527 059). Při volání na zákaznickou linku, se ujistěte, že u sebe máte glukometr i testovací proužky.